okej imorn ska jag fixa en design och skriva lite och mata med bilder. men just nu ska jag göra en sånhär nyårsresume:)

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
ja de gjorde jag, jag va ärlig 100% mot min mamma.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: tror inte jag hade några, endast för jag vet att jag aldrig håller dom. men nu vet jag att jag kommer hålla de jag har nu.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: haha nä
4. Dog någon som stod dig nära?: jag skulle väl inte påstå att jag och mark va nära den tiden han dog. men sommaren 06 han jag och dilan en oslagbar trio, vi hade så extremt kul. blir tårögd nu när jag skriver dehär fan
5. Vilka länder besökte du?: grekland
6.Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? : kärlek
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 23 januari, chris brown med the fantastic four
8. Vad var din största framgång 2009?: hur mycket jag skärpte mig i skolan
9. Största misstaget?: en viss person som jag umgicks med som jag inte borde nu i höst, som inte har alla hästar hemma, mina tjejer vet vem jag menar
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: ja de har jag
11. Bästa köpet?: min blåa mobil! som är trasig nu dock:( och köp och köp, men min tatuering också!
12.
Vad spenderade du mest pengar på?: alkohol&cigg. haha sry mamma men de är faktist sant, under sommarlovet va de hemskt.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: ida gjorde mig VÄLDIGT glad detta år
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: replay, sexy bitch, boom boom poow, mad
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mycket gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: pluggat och kämpat i skolan
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: rökt. svikit mina nära
18. Hur tillbringar du julen?: redan tillbringat, jag mamma&anna åt för oss själva och delade ut julklappar. sen gick jag och thea på midnattsmässa
19. Blev du kär i år?: nej faktist inte
20. Favoritprogram på TV?: följde inte nåt så slaviskt, men scrubs är alltid en favorit
21. Bästa boken du läste i år?:
BÄSTA BÄSTA BÄSTA SNABBA CASH&ALDRIG FUCKA UPP
22. Största musikaliska upptäckten?: jag har vart hooked on en viss låt, så måste säga dance with the devil låten
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:
ja de va de, en ny kamera och skor av mina älskade tjejer
25. Något du önskade dig men inte fick?: de minns jag inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: åt här med mamma pappa&anna, sen kom dilan häll och thea över för chokladpudding
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: japp
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: lodig med en hästsvans
29. Vad fick dig att må bra?: min familj, supernatural, musik och vännerna
30. Vilken kändis var du mest sugen på?:
ed westwick som vanligt, och morgan i CSI
31. Vem saknade du?: min morbror
32. De bästa nya människorna du träffade? måste vara hela min klass. men mest i min klass måste jag fan säga jennifer. helt sjukt hur jag kan öppna mig för någon som jag egentligen knappt känner, man kände från första början att hon verkligen är en sån som lyssnar och förstår och kommer med goda råd. så jennifer om du läser dehär, ta åt dig! sen resten av min klass som är UNDERBAR. sen några killar är också väldigt bra, men de är för privat så dom håller vi hemliga här.


GODNATT:)

Kommentarer
Postat av: Lory

intressant läsning fortsätt i rätt riktning du vet vad jag menar OMG i två ämnen!

2010-01-07 @ 21:35:15
URL: http://carolinesara.blogg.se/
Postat av: Janne

Tjena Sara

Very cool girl I say!

Your grandpa' is watching your blogg, and i love it.

I think you are a fresh young girl, keep on with your blog, I'll allways support you.

Bye, hope to hear from you.

Grandpa

2010-01-29 @ 22:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0