hahaha här kommer fler

2009-11-10 dilan säger: asså jag vill ta livet av mig ihiopp om att vakna upp någonstans utan PJs och fjortisar

2009-11-21 omg vilket väder!! nu blire stek på lögaaaaa, ciao

2009-11-21 jag dansar som en strippa:)

2009-11-24 ÄLSKAR när man skriver ett arbete/uppsats sen när man läser igenom fattar man inte ett skit av vad man själv har skrivit

2009-11-29 everton-liverpool, arsenal-chelsea, REAL MADRID - barca. fan va skön dag! blir dra en pizza med en bärs till. sen ska jag snusa och runka också

2009-12-01 har tusen DN i köket som väger ton för jag va så dum och skrev på en lapp av en tjej på stan i sthlm för jg tyckte synd om henne(L)

2009-12-08 älskar att kunna sova. älskar att gå 8-16 imorn. älskar att jag måste gymma på idrotten. älskar att att jag ska upp om tre timmar. älskar alla skitdåliga program på tvn. älskar historia med ingrid och hennes prov man fattar 0.0000% av. älskar framför allt ann paulson som älskar mig ännu mer<3 och sist men inte minst älskar jag han med litet huvud på gymmet jag aldrig verkar komma undan

2009-12-09 skulle lägga mig och njuuuuuta av en film. lutar mig på tvbänken, allting ramlar. alla glasljusgrejer går sönder. börjar damsuga, suger upp en strumpa som jag nu inte får ut, den har fastnat. och största problemet är HUR FAN jag ska få tillbaka min vägghylla:(

2010-01-04 jävla gaseller

2010-01-20 känns skönt att ha "risk att inte uppnå målen: JA" i åtta ämnen<3 älskar rudbeck

2010-02-16 alltid undrat varför dom voltar fram i fightscener, går de inte snabbare att bara springa? dessutom måste man väl bli yr och oskärpt när man väl har stannat och motståndaren lär ju kunna hugga på nolltid




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0