"A recent picture of you and 5 interesting facts about yourself"

1. jag intalar mig själv att jag kan utföra ett mord perfekt då man sett så stört mycket csiprogram så man vet vad man ska undvika
2. på tal om mord så tycker jag et är konstigt att man inte få ha med sig en trubbig nagelfil i metall men man får ha med sig sladdar på ett flygplan, då det är enklare att strypa någon än att hugga någon med en sån fil. okey i sound a bit crazy
3. älskar bartenderskolan, dom verkar ha stört kul
4. jag ska till spanien om 32 dagar. men det visste ni nog redan hohohoh
5. älskar försvarets hudsalva. köper den rosa alltid, vet inte om det är nån skillnad men den är iallafall finast

Kommentarer
Postat av: anna

du är inte normal

2010-12-02 @ 21:34:26
Postat av: sara

tack:)

2010-12-03 @ 17:37:48
URL: http://carolinesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0